🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقت

(ثبت: 7189) آذر 6, 1397 

وقت تنگ و سپیده دم نزدیک

بر  لبم    نِه   لب  شکر بارت

تا   بنوشم    پیاله ای    اندک

از    سبوی   شراب  بسیارت

*****

از   سبوی    شراب   بسیارت

جرعه ای  دِه  شمارِ مستان را

دسته    دسته   فتادگان   بنگر

درب  میخانه  می پرستان  را

*****

درب   میخانه  می پرستان  را

کاسه   از  ساغرت  جدا   بنگر

باز   کن  در   دمی  تماشا کن

جمع   دُردی کشان  ، گدا بنگر

*****

جمع   دُردی کشان  ، گدا بنگر

دردشان  ر ا به  می  مداوا کن

ای    طبیب     تمام     علت ها

با   علیلان   کمی   مدارا   کن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):