🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ولنتاین

(ثبت: 267748) بهمن 26, 1402 

 

تو همان دلیل

حال خوب منی

نیاز به ولنتاین نیست…

 

 

 

نظرها
  1. ماه بانوی سرزمینم
    سلام ودرود
    کوتاه و مختصر
    دلنشین و زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا