🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وَ اصطَنَعتُکَ لِنَفسی

(ثبت: 240447) تیر 24, 1400 

سروشی تقدیم تان:

عشق یعنی خودت صدایم کن/
به غم عشق، مبتلایم کن/
بی خودم کن، گرانبهایم کن/
و برای خودت جدایم کن/
“وَ اصطَنَعتُکَ لِنَفسی.”//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    استاد عزیز
    آتش زدی بر جان ودل
    باشعررقصانت رفیق
    رقص امده برجان ودل
    جانم به قربانت رفیق
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1400

    🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1400

    مدیریت گرانقدر، سرکار خانم عسکری!
    خدا قوت،
    سپاس های فراوان از الطاف شما،
    چنانچه امکانش باشد، لطفا در نشر فِرِسته های این جانب، اشعار تبری جناب عطار مازندرانی را در اولویت قرار دهید!
    پیشاپیش سپاس 🌹🌹🌹

    • مدیر سایت

      تیر 24, 1400

      سلام و تقدیم احترام
      بله در اولویت نشر قرار گرفتند
      🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا