🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز دارد می رود

(ثبت: 233717) آذر 1, 1399 

وبلاگ ادب -شعر -طنز-غزل
پاییز دارد می رود

 

پاییز دارد می رود از باغ خوشرنگش

با برگ و بار و قمری و شعر و نماهنگش

فصل زمستان می رسد با کاسه سرما

تا سحر باطل را بریزد توی نیرنگش

وقتی تمام برگها را چید از بستان

رد می شود از جوی ما با پای خرچنگش

گرگی که پیر و شل شود این را یقین دارم

خرگوش حتی توی صحرا می زند سنگش

چون کاروانش رفته باشد با فقط باران

پاکیزه می گردد تمام دشت از زنگش

می آورد با خود نوید برف و سرما را

بیرون شود وقتی بخار از سینه تنگش

 

موسی عباسی مقدم

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    آذر 1, 1399

    درودتان جناب مقدم شعر بسیارزیبا ودلنشین پاییز را خواندم ولذت بردم 🌺گل کاشتی🌺

    • سلام یزدانی عزیز متشکرم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      🌿💐🍃🙏🌹

  2. 🌹🌹🌹🌹

    • سلام رشیدی عزیز متشکرم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      🙏🍃🌿💐🌹🙏

  3. درودها جناب عباسی مقدم

    بازهم عمر یاری کرد که غزلی زیبا را از قلم شما بخوانم

    غزلی جلیل و روان که از دل بر امده و بر دل می نشست

    پایدار و سربلند باشید

    💐💐💐💐💐

    • سلام بر مازیار عزیز متشکرم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      🍃🌿💐🍃🌿🙏🌹

  4. بهروز حبیبی

    آذر 1, 1399

    درود فراوان
    باز هم افتخار خواندن شعر زیبایی از جنابعالی را داشتم.
    دستمریزاد💐

    • سلام حبیبی عزیز متشکرم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      🙏🍃🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا