🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 264014) شهریور 30, 1402 
پاییز

***

دستانم خالی بود
تا آنکه آفتاب بالا آمد

و درخشید
تاجی که بر سرت
از برگ‌های طلایی گذاشته بودم‌

تو خندیدی
و من دوباره عاشق پاییز شدم…

***