🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدرانه

(ثبت: 269103) فروردین 26, 1403 

چون که آرامش سی بو و دیی دوررشه
سی دی یا که بوو قند وچویی دوررشه

دورر از روز اول خندیلش شیرینه
من هرچی که خدا دا یو یکی بهترشه
همه جا هر نفسی ایگو ککا قربونت
همه دونن که ککاش تاج گلی من سرشه
ایقدر مهر ووفا م تیلش ایگره پا
که نیابوهه بگی ایرو وفا آخرشه
سی دی عین رفیقه سی بو مثل شفیق
سی ککاش هم خو عزیزه که ککا نوکرشه

دورر هرکه که بویه خو خدا پشت سرش
خوش به حال پدریه که هدی دخترشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا