🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمانه

(ثبت: 269101) فروردین 24, 1403 

 

….من از دشتی که با سرما ندارد برف می ترسم
از آن نوشی که با بیگانه گردد صرف می ترسم
و ترسم از لب لرزان دران سرمای بس سوزان
نگفتم ن، از آن گویم که از این حرف می ترسم
….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سجاد پورخدایار

    فروردین 24, 1403

    سرمای بدون برف بسیار زیباست که به کار بردید،من خودم با استخوانم حسش کردم،موفق باشید👌👌👏

    • سخاوت

      فروردین 25, 1403

      درود بر شما. سپاس از توجهتان🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا