🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر را چگونه میتوان سرود

(ثبت: 267842) اسفند 2, 1402 

.

پدر را چگونه می توان سرود…
به آستان کبریاییت پدر درود…
خدای دیگری پدر ؛
تویی ودود…

تویی که مثل رود
سراسر وجود
حماسه محبتی
نماد لطفی و سخا و جود…

به دستهای بی دریغ آسمانیت
به عمر رفته ؛
بر جوانیت…
هزار عطر و عود…
هزار هست و بود…
هزار تار و پود…
به پیشگاه پرشکوه تو ، پدر سجود…
تو اسم اعظمی پدر؛
به
اسم
اعظمت
خدا
درود…

ارتعاش…

.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    با سلام و عرض ادب

    ابتدا متشکرم که در وصف مقام پدر شعر سروده اید. این شعر در قالب نیمایی با استفاده از (مفاعلن) سروده شده است و از ظرفیت موسیقایی قافیه نیز بهره گرفته است. مصرع اول شعر را اینگونه می توان ویرایش نمود

    پدر چگونه می توان تو را سرود… (مفاعلن مفاعلن مفاعلن)

    قلمتان تابان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا