🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 240038) تیر 1, 1400 

 

سبز می‌مانم
ای ریشه‌های خفته در خاک
پدرم خفته‌ای همیشه بیدار است

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    می سرایی
    اشعار کوتاه کلام
    به مه شعر شما
    من دارم سلام
    🌺🌺🌺🌺🌺

    • یزدان مشایخی

      تیر 1, 1400

      سپاسگزارم جناب دزفولی. لذت بردم ،🌹 پایدار باشید

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 9, 1402

    سلام و احترام 👏👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا