🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر خود ببار

(ثبت: 239483) خرداد 10, 1400 

 

برای خود اشکی بریز …
تا ابری برای تو باران شود.
باران اشک، چشم‌های خیس را خواهد بخشید

بر خود ببار
تا بر تو ببارند…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    خرداد 10, 1400

    درودتان.
    اندیشه هایتان همیشه سبز👏👏👏

    • یزدان مشایخی

      خرداد 15, 1400

      سپاسگزارم بانو عابدینی.
      تندرست باشید 🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 10, 1400

    سلام و درود

    بسیار خوب و زیبا ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • یزدان مشایخی

      خرداد 15, 1400

      سپاسگزارم آقای خراسانی
      ممنونم از توجه شما 🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا