🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار یزدان مشایخی

 

سبز می‌مانم

خوانش: 261

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

برای خود اشکی بریز …

خوانش: 340

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

چگونه دم زنم از نافه‌های بیداری؟

خوانش: 503

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

یزدان مشایخی

تو

یزدان مشایخی 18 شهریور 1399

 

یک من و، آن یک تو بودی، در من و تو، من نبود…

سایر

خوانش: 284

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

تجربه‌ی کلاغ در گوش جیرجیرک؟؟؟

خوانش: 250

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

آسمان دل ما قصه‌ی ابری‌ست کبود

خوانش: 275

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

وَ تَه، نایی بود

خوانش: 338

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

 

شراره‌ی کسوف دل، نقاب دشمنی زند

مثنوی

خوانش: 296

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

منو از من صمیمی‌تر، ببر تا مرز بی‌پایان

ترانه

خوانش: 334

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

قند است و شکر، لبت به لب، شیرینی

دیدار تو از سرم بٙرٙد غمگینی

خوانش: 386

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

 

نامه‌نگار، همسفرِ صبر است و قرار … و شیداصفت، بی‌وضو در حریم یار… شمیمی که آمده در مشام دُچار، ترک خورده چو انفجار انار … انار خون گریست چنان ابر بهار …

خوانش: 232

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

بی‌خرد آگه ز حٙدِ شوکت خورشید نیست

روز، همان شب، بِنِگر نور و فروغ آنِ کیست

سایر

خوانش: 302

سپاس: 2

نهال دوستی ناگه نگردد درخت ریشه‌دار استواری

کنیم ای دوست ما با بردباری نهال دوستی‌مان آبیاری

تک بیت

خوانش: 320

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

بازم هوای خونمون عطر نفس هاتو می‌خواد

صد تا سبد ترانه و قصه شبهاتو می‌خواد

ترانه

خوانش: 2154

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

نشنیدند آینه‌ها پژواک یکدیگر…

در برکه‌ی چشمان آینه‌ای دلتنگ…

خوانش: 219

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

تو ای خاتون رویاهام، تویی تعبیر خواب من

منِ تن تشنه رو دریاب، ببار بر خشکیِ این تن

ترانه

خوانش: 266

سپاس: 1

یه روزی یه جایی توی زندگی

اسیر یه تصویر بی‌تن

ترانه

خوانش: 238

سپاس: 3

عید شده بود دوباره روزهای تعطیلی بود

موقع دید و بازدید، جمع های فامیلی بود

ترانه

خوانش: 262

سپاس: 2

‎‎‌غمزه‌ی ناب آن تو ، خوی حجاب آنِ تو

جلوه چو ماه گر کنی ، کار ثواب آنِ تو

خوانش: 413

سپاس: 7

گم کرده‌ی مسیرم، با زخمه روشنم کن

در کشت‌زار معنی آهنگ گلشنم کن

چهارپاره

خوانش: 271

سپاس: 4