🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمر کوتاه

(ثبت: 230886) شهریور 3, 1399 
عمر کوتاه

 

تجربه‌ی کلاغ در گوش جیرجیرک؟؟؟

صد سال تجربه را ، چه به عمر چند روزه…؟

یزدان
۲ شهریور ۹۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 3, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا