🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 245620) اسفند 2, 1400 

 

روزهای لاجوردی
کیمیا شدند
اکسیر حیات بود
خانه پدری

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 2, 1400

    سلام و درود و خیر مقدم

    • محمد عالمی

      اسفند 5, 1400

      درودها ادیب گرانقدر
      سپاسمندم از خیرمقدمتان🙏🌹🌺🌺🌺

  2. فریبا نوری

    اسفند 2, 1400

    سلام و خیر مقدم جناب عالمی گرانقدر 🌷🌷🌷

    • محمد عالمی

      اسفند 5, 1400

      درودها استادبانو نوریسپاسم بیکرانه است از حضورتان در صفحه ام🌸🌿🌺🌺🌺🍃🌸🌸🌸🙏🙏 🙏🙏🙏🙏

  3. زهرا آهن

    اسفند 5, 1400

    درود بر شما
    قلمتان نویسا
    پایدار باشید👏🌷

    • محمد عالمی

      اسفند 6, 1400

      درود و مهر ادب و ارادتم🌺
      سپاس از دقیق شدنتان بر ناچیزنوشتارم🌷🌿🌸🌸🌸

  4. مسعود آزادبخت

    اسفند 5, 1400

    سلام و احترام
    کوتاه زیبایی بود
    باریکلا
    🌹🌹🌹

    • محمد عالمی

      اسفند 6, 1400

      درود و مهر و احترامم نثارتان🙏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا