🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 1285) اردیبهشت 1, 1395 
پدر

من در این نهایت سکوت…

در بی کرانه های غم قسم میخورم..

جز تو..

کسی لایق پرستش نیست..

و تورا پدر نامیدم..

چون میدانم یکی کمتر از حق تورا میپرستم..

و تو..

و تو راضی باش از من..

و این را بدان شکی نیست که تو بزرگترین پدر جهانی….

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 2, 1395

    درودها 

  2. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 3, 1395

    سلام گرامی

    شعر احساسی زیبا و در واقع بسیار عالی بود

    خدای بزرگ حافظ پدر مهربانتون باشه ان شاالله

    درود بر شما

    عیدتون مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا