🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده

(ثبت: 3630) اسفند 23, 1395 
پرنده

    سلام وعرض ادب

شعرفراخوان بهار 

           پرنده 

   به دنبال بهار میگشت
     غافل ازآشیانی که
در آغوش شکوفه ها داشت

به ترکی

                قوش
یاز دالیسیجان گزیردی
یوواسینلان غفلتدیدی کی
چیچکلر قوجاقیندیمیش 

به مازنی

           پرنده
بهاری دنبال گردسته 
     غافل بییه
    لونه جه که
تی تی کشه داشته

زهرانادری
شعرپریسکه