🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز عاشق

(ثبت: 233676) آبان 30, 1399 

 

اگر از آب و دانه پر نمی کردم بر خود را
ز روی بام غم پر داده بودم کفتر خود را

میان آسمان اکنون پر از پرواز عاشق بود
اگر درمان نمی کردم فقط زخم پر خود را

شبیه طوطی ی زیبای دائم در قفس بودم
نچیدم از لبت انجیرهای نوبر خود را

اگر موج نگاهت با دل من مهربان می بود
لب ساحل به طوفان می سپردم لنگر خود را

شنیدم عاشق لیلا شدن دیوانگی دارد
به هر کوه و بیابانی که بردم ساغر خود را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 30, 1399

    درودها جناب عباسی مقدم

    غزلی عاشقانه و بسیار زیبا را میهمان قلم شما بودم

    از عشق سرودن همیشه زیبا است

    اگر چه گاهی درد هم دارد

    مانا و نویسان باشید هماره و عاشق بمانید

    💐💐💐💐💐

  2. موسی عباسی مقدم

    آبان 30, 1399

    درود بر مازیار عزیز ممنونم شادکام باشید
    🙏🍃🌿💐🌹در پناه خدا

  3. بهروز حبیبی

    آبان 30, 1399

    سلام و درو فراوان
    همیشه از خواندن اشعار زیبای شما لذت میبرم.
    پاینده باشید.💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا