🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز های زخمی

(ثبت: 14539) اسفند 3, 1397 

مطیعانه
آواز خاموشی آغاز مکن
که امتداد این سلول های آهنین،
از فریاد چهله ی مرغان قاف
گذشته است.

گوش کن
به نغمه ی کاکلی ها،
که هنوز
بر فرازِ هر دار
– سرخ سرخ سرخ –
این غبار آلوده آسمان را
به طرب می خوانند

و زمینِ گُداخته
سرشار می شود
از بوی سوخته ی قلب ها
و شیشه های تار
بر سر انگشتانِ محبوبگانی
که می نوازند
تا طنین آخرین تازیانه،
رود گرم گونه هایشان را
در زمهریرِ پریشانیِ
شاخه های نازک اقاقیا.

 

# بیست و چهارم بهمن نود و پنج

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    اسفند 4, 1397

    درودها

    بسیار عالی
    سرشار مضمون و مصوّر

    دستمریزاد

    🌸🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا