🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریشان…

(ثبت: 269285) اردیبهشت 4, 1403 
پریشان…

 

پریشان حال آن موی پریشانم.

که در خواب پریشانم.

پریشانتر ز بیداریست.

 

امین غلامی (شاعر کوچک)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا