🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امین غلامی

 

من نباشم چه کسی دست کشد بر سر تو…

دوبیتی

خوانش: 55

سپاس: 2

امین غلامی

بعد تو…

امین غلامی 24 خرداد 1403

 

بعد تو با رفتنت، دنیا دگر دنیا نشد.

خوانش: 66

سپاس: 2

 

آواره ی چشمان سیاهت شده ام هر شب و هر روز…

تک بیت

خوانش: 61

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

منم و دست تو و چتر و همان نم نم باران…

تک بیت

خوانش: 59

سپاس: 2

امین غلامی

چشم تو…

امین غلامی 07 خرداد 1403

 

به گمانم همه اش زیر سر چشم تو بود.

تک بیت

خوانش: 103

سپاس: 4

امین غلامی

پریشان…

امین غلامی 23 اردیبهشت 1403

 

پریشان میکند هر دم مرا در خواب و بیداری

تک بیت

خوانش: 85

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

امین غلامی

نیمه ی جان…

امین غلامی 16 اردیبهشت 1403

 

او را دیدم و گفتمش چرا حیرانی.؟

دوبیتی

خوانش: 60

سپاس: 2

امین غلامی

ته تنهایی…

امین غلامی 06 اردیبهشت 1403

 

من به تنهایی خود داشتم عادت.

سایر

خوانش: 64

سپاس: 3

امین غلامی

تنهایی…

امین غلامی 05 اردیبهشت 1403

غرق تنهایی خود بودم که.،

که نگاهم افتاد.

سایر

خوانش: 82

سپاس: 3

امین غلامی

پریشان…

امین غلامی 04 اردیبهشت 1403

 

پریشان حال آن موی پریشانم.

شعر کوتاه

خوانش: 77

سپاس: 2

امین غلامی

تکه نان…

امین غلامی 03 اردیبهشت 1403

 

تکه نانی به دستش دادم.

سپید

خوانش: 56

سپاس: 2

 

خدایا نگاش کن چجوری میادش.

ترانه

خوانش: 71

سپاس: 3

امین غلامی

فکر تو…

امین غلامی 01 اردیبهشت 1403

فکر تو

در سرم فکر تو بود.

سپید

خوانش: 76

سپاس: 3