🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پر از حادثه ی مهتاب

(ثبت: 261145) تیر 1, 1402 
پر از حادثه ی مهتاب

من پر از حادثه ی مهتاب ام

در شبی بارانی

بی کران بی تاب ام

در دل تنهایی

این چنین بی خواب ام

خاطرم این همه راه آمده تا پشتِ درِ خانه ی عشق

منتظر، بی تاب ام

و تو، دربست

_بدون غم من_

رفته به خواب

 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (مهدی‌)

@sherepishro
@parsigui
@sorayeshpishro

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1402

    سلام
    بی کران بی تابم
    بی کرانی بی تایی بی تابی
    آیا بی تابی ما را به بی تا می رساند ؟ یا بی تا با تاب است و بی تابی موجب بعد می شود
    کرانمند کران را بالاخره فرو می نهد ؟ و الا هر چه رود با با کران روبرو خواهد بود و بی کران را ملاقات نخواهد کرد؟

    • سلام و درود
      بی کران سپاس،
      غیبت داشتی رفیق!

      • سیاوش آزاد

        تیر 1, 1402

        سلام
        خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است
        چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است
        گاه گاهی خلوت نیز لطائف خویش را دارد البته در جمع دوستان بودن نیز برکات خود را دارد

  2. معین حجت

    تیر 1, 1402

    درودها جناب رضاپور👏💐

    • درودها و سپاس ها یتان جناب حجت بزرگوار
      🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا