🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پس از مرگم

(ثبت: 270057) خرداد 12, 1403 

 

پـس از مـرگـم ؛
بـسوزانیـدم …!
آتـش بـر سـراپـای تنـم ریـزیـد…
بگیـرد پیکـرم ، آرام شایـد ،
در آغـوشِ لـهیـبِ سرکشِ آتـش …!

کـه عمـری آتـشی سوزنـده ،
در دل ، سوخـت جـانـم را…
رگ و پیـونـد
و تـار و پـود و ،
استخـوانـم را …

بگیـرد شعـله در شعــر
و بـسوزانـد گلـویـم را…
بجـوشـانـد بـه رگهـا خـون …
شرابـی کهنـه گردانـد سَبـویـم را …

زَبانـه می‌کشـد عصیـانِ هر بُغضِ گلوگیرم!
بگیـرد آهِ دامـنگیـرِ مـن ، دامـانِ آتـش را …

شــراری بی قــرار از نـایِ مـن خیـزد…
بـسـوزد ، آتـش از داغِ دلِ ویـرانـه ے
در سینـه مَحبـوسـم …!

جَـهنّـم زادگـان را ،
چـه تـرس از عـالـمِ بـرزخ …!
چـه
بــاک
از آتـش دوزخ …!

ارتعـــاش…

1403/03/11

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا