🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پس فرستادی

(ثبت: 2987) آذر 30, 1395 

 

پس فرستادی

 

پس فرستادی گلم را دل پریشانم کنی

کوچه ها تاریک شبها سرد وظلمانی شوند

 

فاعلاتن های احساسم رسند از راه  آه

تاغزلهای من امشب جمله بارانی شوند

 

کاش می شد باخبر باشم که برگشتی عزیز

غصه های قاتلم در لحظه قربانی شوند

 

نارفیقانی که مشتاقند درخود بشکنم

با پیام شادی ام درخویش زندانی شوند

 

ابروانت با مفاعیلن غزل آموختند

شاعرم کردند اگر، دمساز پنهانی شوند

 

ماهی ام در تنگ کوچک هی نگاهت میکنم

چشمهای آبی ات دریای مرجانی شوند

 

روزها را می نوشتم روی بغض دفترم

تا بیایی لحظه ها شیرین و روحانی شوند

 

ترسم این بود از ازل دروقت دیدارم رسد

لحظه ای که بحر دهر از بخل طوفانی شوند

 

قاسم پیرنظر –  سلیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):