🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجه ی اجبار

(ثبت: 6654) شهریور 24, 1397 
پنجه ی اجبار

زمین در کاسه ای از خون گرفتار

بشر در پنجه ی بی رحم اجبار

ورق های کتاب سرخ تاریخ

نگین خوش تراش دست ِ تکرار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1397

    سلام و درود 

    بسیار نغز و زیباست 

    زمین با این وسعتش گرفتار کاسه ای خون است!! 

    فرصت خوبی به مخاطب برای  بیشتر اندیشیدن داده اید .

    در پناه خدا 

  2. ابوالقاسم کریمی

    شهریور 25, 1397

    سلام

    سپاسگزارم

    لطف دارید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا