🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پهلوانان نوین

(ثبت: 269138) فروردین 25, 1403 
پهلوانان نوین

بسمه اللطیف
پهلوانان نوین

 

ما پهلوان و مرد این عصر نوین هستیم
بی هیچ ترس و واهمه آری همین هستیم

با اکتشاف عشق بی شک سربلندیم و
در شوره زار زندگی شورآفرین هستیم

در زیر سرپوشی که پوشیده است روی ما
پوشیده رویان نجیب و مه جبین هستیم

ما روزن نور خدا در چشم توفانیم
چون یاور این مردمان نازنین هستیم

هر چند ما را برده اند از یادها اما
ما ساکن هر کوچه این سرزمین هستیم

در روزگار ابتلای کشور خوبان
گویی بلا انگشتر است و ما نگین هستیم

چون راه در بیراهه تاریخ پیچیده است
ما در مسیر کاروان ها ره نشین هستیم

مهدی شهادت ده که در این برهه حساس
در انتظار ابتکار واپسین هستیم

گر سنگ هم از آسمان بارد نمی جنبیم
چون صاحبان عزم های آهنین هستیم

 

#مهدی_رستگاری
بیستم اسفند سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
دهم مه ۲۰۲۴ میلادی

دفتر شعر روزگاران

۱۰۱۵

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1403

    سلام پهلوان

    بسیار زیباست
    در وبگاه ماه را باید تماشاکرد و‌ رفت نمایش داده شد
    http://hooonlyhoo.blogfa.com/

    در پناه خدا 🌹

    • مهدی رستگاری

      فروردین 25, 1403

      سلام و عرض ادب و ارادت استاد. جهانی سپاس از لطف وعنایت شما 🌹

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 25, 1403

    درود مهدی جان عزیز
    عالی دوست بزرگوارم…
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌💐💐💐

    • مهدی رستگاری

      فروردین 25, 1403

      درود و سپاس برادر عزیزم جناب گیوه چیان. همیشه لطف دارید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا