🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پول پارو می کند

(ثبت: 6442) مرداد 25, 1397 

آخ آقا زاده دارد پول پارو می کند

مادراو هرچه را که مانده جارو می کند

تا سحر دارد صدای خش خشی در خانه اش

سیخ ها را نیمه شب در ران تیهو می کند

او کباب بره آهو می خورد در منزلش

بچه ی همسایه ای زانو زده بو می کند

از سر شب شیره وتریاک تو رگ می زند

خنده با صغرا وماری وپرستو می کند

ما نمی فهمیم از پول وحساب بانکیش

توی مجلس یا عمو یا خاله اش رو می کند

در زمانی که همه خوابند خرخر می کنند

او دلار وسکه ها را در ترازو می کند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):