🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیراهن کلمه دار

(ثبت: 247297) اردیبهشت 6, 1401 

 

زندگی را آنگونه به کلمات می دوزم
که بر تنم
بلندترین شعر جهان باشد

✏لیلا بهمنی(سالیز)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 6, 1401

    بسیار درودتان👏👏👏

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 8, 1401

    درود ها
    بانوی واژگان پر از شعر و شاعری
    ◇◇◇
    قامت بلند شعر
    تو هستی
    که بی گمان
    قدقامت تو را
    به تماشا نشسته ایم

    🌿🌺

    • لیلا بهمنی( سالیز)

      اردیبهشت 10, 1401

      درودها شاعر زیبا قلم نوش نگاهتان هماره به زیبایی بسرایید🌸🌸

  3. محمد حسنی

    اردیبهشت 9, 1401

    درود ها بسیار زیبا🌹

    بر تنِ زندگی، تازه گی ابدی ست
    چون، هر لحظه تولد زندگی ست
    دوباره و دوباره لحظه را قدر بدان

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 9, 1401

    درود بیکران بانو
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا بهمنی( سالیز)

      اردیبهشت 10, 1401

      سپاس از لطف نگاهتان شاعر زیبا قلم اندیشه نابتان ماندگار🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا