🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پینوکیو

(ثبت: 243400) آذر 18, 1400 

 

از گذشته گریزانم
از آینده هراسان
چشم به راه فرشته ی مهربان
که روزی می آید
اشکهایم بند نمی آید

پینوکیوی شعر من
در آرزوی آدم شدن
حسرت می خورد
اما آب از آب تکان نمی خورد

اندوه عشق پنهان نمی ماند
آنکس که عاشق نیست
هرگز نمی داند

 

 

ـ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):