🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک

(ثبت: 266483) دی 4, 1402 
چامک

۱_
در لحظه ی غروب،
ناگهان،
سگ اندوه، گاز می گیرد،
پای کودک احساس را…

۲_
در دهکده ی سکوت،
با ادرار لاک پشت ها بر دست دختر بچه ها،
هر روز غروب،
دفتر عادت به استبداد، ورق می خورد…

۳_
گیسوی سیاه تو،
هر روز،
تکه ای لمس شدنی از شب است
که انبوه ستاره های آزادی،
بر آن می درخشند…

 

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. درود بر شما
    🌺🌺🌸💐🌿

    • مهدی بابایی

      دی 4, 1402

      درود و عرض ادب بانوی گرامی، همیشه مانا باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا