🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چراغ

(ثبت: 213969) شهریور 5, 1398 

وقتی
زلال شانه اش
تداوم
قدمگاه مردگان
است
هنوز
در شب
تنها تر از خویش
دل خود را
به باد می آویزد
چراغ

حامی شریبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 5, 1398

    سلام💐

    خوش آمدید

    • حامی شریبی

      شهریور 5, 1398

      سلام
      جناب مهدی پور
      سپاس از زحمات شما و سایر مدیران محترم سایت وزین شعر پاک در مسیر ادبیات این مرزو بوم تا بلندای چشم آفتاب بدرخشید و بتابید گرامی و ارجمند

  2. طارق خراسانی

    شهریور 5, 1398

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌿🌹🌿

    شعری متفاوت و معنای آن عمیق است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • حامی شریبی

      شهریور 5, 1398

      سلام
      به *طارق*ستاره صبح
      سربدار شعر واژه های خوبیها از حضور ارزشمندتان سپاسگزارم
      جناب خراسانی مزین فرمودید🌹

  3. … خیر مقدم

    … در شب هنوز
    تنها تر از خویش
    دل خود را
    به باد می آویزد 🙏🙏🙏🙏

    خیر مقدم…

    • حامی شریبی

      شهریور 5, 1398

      سلام و درود
      جناب استاد ترکمان گرامی و ارجمند حضور ارزشمندتان افتخاری ست بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا