🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم ما هر دم به نور روی او بیند به خواب

(ثبت: 265349) آبان 15, 1402 
چشم ما هر دم به نور روی او بیند به خواب

 

چشم ما هر دم به نور روی او بیند به خواب
دیده بینا کجا بیند چو ما بیدار نیست

 

ایمل حکیمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا