🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ایمل حکیمی

 

عادتم از روی تدبیر و نظر بی زر بود

تک بیت

خوانش: 49

سپاس: 0

 

هزاران عبادت کرده ایم در عبادتگاه حق

شعر کوتاه

خوانش: 98

سپاس: 0

 

هر چه می بینی درین دریا ز عشق

تک بیت

خوانش: 97

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

تا به کابل بجویمت من

تک بیت

خوانش: 113

سپاس: 1

 

چشم ما هر دم به نور روی او بیند به خواب

تک بیت

خوانش: 100

سپاس: 0

 

هیچ تفاوت ندارد دینم با دین تو

تک بیت

خوانش: 125

سپاس: 1