🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این سخن

(ثبت: 265410) آبان 17, 1402 

 

هر چه می بینی درین دریا ز عشق
گر چه بی حد و قیاس است این سخن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 17, 1402

    درود بر شما
    به نظرم جای فعل
    در این بیت خالیه🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا