🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ایمل حکیمی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: پروان
بیوگرافی:

شعر و شاعر

آخرین اشعار ایمل حکیمی

عادتم از روی تدبیر و نظر بی زر بود

ایمل حکیمی 21 آبان 1402

 

عادتم از روی تدبیر و نظر بی زر بود

تک بیت

خوانش: 46

سپاس: 0

هزاران عبادت

ایمل حکیمی 18 آبان 1402

 

هزاران عبادت کرده ایم در عبادتگاه حق

شعر کوتاه

خوانش: 96

سپاس: 0

این سخن

ایمل حکیمی 17 آبان 1402

 

هر چه می بینی درین دریا ز عشق

تک بیت

خوانش: 88

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

تا به کابل بجویمت من

ایمل حکیمی 16 آبان 1402

 

تا به کابل بجویمت من

تک بیت

خوانش: 111

سپاس: 1

چشم ما هر دم به نور روی او بیند به خواب

ایمل حکیمی 15 آبان 1402

 

چشم ما هر دم به نور روی او بیند به خواب

تک بیت

خوانش: 94

سپاس: 0