🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم هایت

(ثبت: 222658) بهمن 30, 1398 

 

تا سراشیب کمر موی پریشان داری
با چنین جاذبه ای ناز دو چندان داری

چشم تو ناز و لبت سرخ و نگاهت گیرا
دلبری های از این دست فراوان داری

روی زیبای تو را حاجت آرایش نیست
که خداداد خودت چهره ی تابان داری

مژه ات پنجره فولاد و لبانت حرم است
توی چشمان سیاهت دو شبستان داری

صورتت کعبه ی عشق است و دو چشمت کافر
چه عجیب است که در کعبه دو شیطان داری

لا شریک لک لبیک، مسلمان توام
تو به مومن شدنم باور و ایمان داری

دامن گل گلی ات مزرعه ی زندگی است
با خودت شادی و آرامش و سامان داری

شمعدانی منی، ریشه زدی در جانم
تا نفس هست، بدان هستی و جریان داری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا