🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابتلا

(ثبت: 269383) اردیبهشت 8, 1403 

 

گرچه ترکم کرده ای… من مبتلا هستم هنوز
با تمام زخم هایم رویِ پا هستم هنوز

با رقیبانی و سرمست غرور و بیخیال
من ولی با یاد تو در انزوا هستم هنوز

مهربان،در دسترس،دلداده مخصوص تو بود
من برای دیگران بی اعتنا هستم هنوز

آرزوی دیگران مال تو بود اما چه سود؟
حیف و میلم کردی و گفتی چرا هستم هنوز؟

عاشقت هستم که ماندم پایِ جایِ خالی ات
با منی هر لحظه ای در هرکجا هستم هنوز

فکر برگشتن نکردی؟ من همانی ام که بود
خوب می دانی عزیزم دلربا هستم هنوز

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1403

    گرچه ترکم کرده ای… من مبتلا هستم هنوز
    با تمام زخم هایم رویِ پا هستم هنوز

    با رقیبانی و سرمست غرور و بیخیال
    من ولی با یاد تو در انزوا هستم هنوز

    سلام

    بسیار عالی

    هنوز جوانی به سن من برسی خواهی دانست عشق های زمینی عاقبتش ندامت است و بس

    در پناه خدا 🌹👌

  2. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 8, 1403

    سلام و درود بر شما
    عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا