🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتخاب

(ثبت: 269200) فروردین 29, 1403 

 

بد نباشد… از رفیقانت جدا افتاده ای
باز هم تنها شدی و یاد ما افتاده ای؟

با کلاغان گشته ای و رنگ روحت تیره است
هم از اسب و هم از اصل و از بها افتاده ای

اولین واژه تو بودی بین انبوه لغات
حال اما انتهای دهخدا فتاده ای

آن زمان ها شاهکار فاخری بودی…. ولی
حال چون برنامه ی از محتوا افتاده ای

روزهای بی تو بودن سخت بود اما گذشت
دورهایت را زدی؟ در تنگنا افتاده ای؟

اشتباهاتی که کردی انتخابت بوده اند
با کمال اختیار از کبریا افتاده ای

حال من خوب است حالا… نه نمی خواهم تو را
با تمام احترام از چشم ما افتاده ای

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1403

    سلام
    غزلی زیبا و‌ عالی ست

    در پناه خدا 🌹

  2. معصومه بیرانوند

    فروردین 29, 1403

    اولین واژه تو بودی بین انبوه لغات
    حال اما انتهای دهخدا افتاده ای

    سلام
    عالیه
    در همین بیت الف در افتاده از قلم افتاده

  3. مهرداد مانا

    فروردین 29, 1403

    سلام . من در زندگی ام یک بار دل بستم که هنوز هم البته آن حس برقرار است ( گلاله ) نزدیک دوسال می شود که تقریبا ازش بی خبرم و امیدوارم مثل مخاطب شعر شما از چشمم نیفتد . هرچند حال شما و شعر خوبتان ( اگرچه غمناک ) قابل درک است .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا