🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های حمیدرضا گلشن

 

دختری که شعر می فهمد دایرة المعارف خوشبختی است. دختری که اهل شعر است برکت دارد، یعنی بودنش تمام نمی شود، می توان او را دیوانه وار دوست داشت، بدون ترس از اینکه لبریز یا خسته شود.

خوانش: 401

سپاس: 0