🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر از یار

(ثبت: 269303) اردیبهشت 4, 1403 

 

آری ای یار درست است گرفتار شدم
نه به میل و خوشی و عشق… به اجبار شدم

خبر این است کم آوردم و دلمرده شدم
از خودم، زندگی ام، از همه بیزار شدم

در قماری که سر زندگی خود کردم
همه را باختم و سخت بدهکار شدم

شب که شد با غم و اشک و دلِ خون خوابیدم
صبح با حسرت و با یاد تو بیدار شدم

با تو مثل ملکه غرق خوشی بودم و عشق
بعد تو سهمِ هوس خواهیِ تاتار شدم

از غزل های تو با ناز و کرشمه رفتم
سادگی کردم و همسفره ی کفتار شدم

من که دلبسته ی بابونه و چایی بودم
سخت معتاد غمِ قهوه و سیگار شدم

من که شادابی هر شنبه ی عمرت بودم
بعد تو رخوت هر جمعه ی غمبار شدم

گفته بودی که چه کردی که من اینگونه شدم؟
خوبی ات قلب مرا زد که جفاکار شدم

زندگی امنیت و گرمیِ آغوش تو بود
حیف و صد حیف که من دیر خبردار شدم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 4, 1403

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌸

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1403

    سلام‌و‌درود

    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا