🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم ها رو به آسمان

(ثبت: 265653) آبان 26, 1402 
چشم ها رو به آسمان

سکوت ،
حکمرانِ فِکر های عمیق است . . .
چشم ها روبه آسمان
از باغِ سَقفِ شَب
ستاره می‌چیند . ‌ . .
نسیمی یواش زیر گوشش
شعر می‌خواند . . .
ماه با آرامش
نور می‌تابد . . .
نگاه در این راه ،
ناگهان زیر پلک
می‌خوابد . . .

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا