🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند سروش کوتاه

(ثبت: 227132) خرداد 8, 1399 

 

چند سروش تقدیم تان:
1.
ماه در کوهسار، زیباتر/

بادِ نرمِ بهار، زیباتر/

یار، چشم انتظار، زیباتر/

دل من، بی قرار، زیباتر/

در شب عشق. //

2.
کِرم، پروانه می شود روزی/

غوره، فتّانه می شود روزی/

این زمین، خانه می شود روزی/

خوار نشمار//

3.

چشم هایش ضعیف بود و ندید/

گوش هایش صدایشان نشِنید/

و به درکی از آن طرف نرسید/

منکرِ همه شد. //

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 8, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا