🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه / ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 219280) آذر 21, 1398 
چند شعر کوتاه / ابوالقاسم کریمی

سدی

برابر سیل غم ،

مرد خوب

***یا***

مرد خوب

سدی

برابر سیل غم

____________

طلاق گرفته است

زنی که سرزمین خانه اش را

به یاد خاطرات قدیم ،

قدم می زند

__________

ریاضی بلد نیستم

تو جمع بزن ،

فاصله ها را

__________

در من جاری ست

رودی که سرچشمه اش

زلال ترین اشک ماهی ها را

تاب می آورد

__________

باغچه ای هستم که کرمها

تمام تنم را محاصره کرده اند

خرده مگیر که چرا در من

گلی نمی روید

__________

ابوالقاسم کریمی – فرزند زمین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. باغچه ای هستم که کرمها
    تمام تنم را محاصره کرده اند
    خرده مگیر که چرا در من
    گلی نمی روید

    دست مریزاد استاد

    یاد حضرت ایوب افتادم با آزمون الهی …

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. مهتاب ایزدسرشت

    آذر 21, 1398

    سلام و درود🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا