🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه-ابوالقاسم کریمی-قسمت چهارم

(ثبت: 232668) مهر 28, 1399 

 

به سرعت ، می میرند
همچون حباب،
آرزوی های ما
***
مرا ببوس ،
تا غم
فراموشم کند
***
و اینک شهادت میدهم،
آزادی را
به زلف دراز تو
گره زده اند.
***
آشیانه ام
شانه های توست،

وَ من کبوتری هستم
که اگر آزادم کنی
آواره می شوم
***
زندگی ،
حماسه ایست
با پایان تلخ
***
دو خط موازی
دو عاشق اند
که هیچ وقت
به هم نمیرسند
***
لبخند او
پیروزی را ، یاد من داد
***
آری ،مرگ
پیروزی بزرگیست
در دنیای بردگان
***
با من بمان
همچون اندوه
تا لحضه مرگ
***

ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 28, 1399

    💐💐💐🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا