🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهارشنبه سوری

(ثبت: 224119) اسفند 29, 1398 

 

پریدن از آتش
مثل مرور یادش!
میسوزم اما
دوباره می پرم

م ح

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز

    دز پناه خدا 🍃❤️🍃

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 29, 1398

    سلام

    در تمامی لحظات میسور باشید

    عید مبارک

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا