🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهره یار

(ثبت: 246100) اسفند 20, 1400 

 

دانی که مرا طاقت بسیار نمانده است

در چهره من گریهٔ به اجبار نمانده است

انــــــدر پــس آن چهرهٔ غمبـــار

در حافظه ام چهرهٔ آن یار نمانده است

حسن سهرابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا