🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه گویمت پسرم؟

(ثبت: 220901) دی 22, 1398 
چه گویمت پسرم؟

 

بگو چه ها بنویسم ز قلب پر دردم
که مثل برگِ خزان دیده با رخ زردم؟
از آنطرف که ستمگر شهید می دادم
و زین طرف صد و اندی جنازه آوردم
ز احمقان نتوان خواست فکر و دانایی
جواب لاله چه گویم که زرد شد وَردَم؟
شکسته سروم و نسرین به بند می بینم
به جستجوی رهایی به گردِ خود گردم
پرندگان رهایم تمام پرپر شد
چه گویمت پسرم؟ از دلِ پُر از دردم

21 دی 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود

    هر چه بنویسی باز کم است …

    استاد ارجمند جناب خراسانی گرانقدر

    عیان را می توان نهان کرد…

    یک حرف از هزاران…

    چه ها گفته خواهد شد …

    تقدیمی :

    💐💐💐

    با بهاری عمرهایی گه خزان
    ناله هایی بشنوی از این و آن

    حُکم تقدیری نبینی جان من
    حکمتی را لا سؤال ای کاروان

    ولی اله بایبوردی

    22 / 010 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

    • طارق خراسانی

      دی 22, 1398

      سلام و درود بر جناب بایبوردی گرانمهر
      سپاس از حضور آن حضرت
      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. مينا امينی

    دی 22, 1398

    درود مهربان بابا
    روحشان شاد…💐

    ” کل نفس ذائقة الموت ” به روش های گوناگون، و هیچکس نمی تونه جلوی این رحمت الهی رو بگیره….
    آدمی تو وقتی که براش مقرر شده ،میره به هر نحوی…
    خوشا به حال شخصی که مرگش درراه خدا باشه …

    سایتون هزاران هزار سال از سر خانواده ی مهربانتون و ما کم نشه مهربان جانم.

    مانا باشید به مهر پدری مهربانم❤️❤️❤️❤️❤️

  3. با سلام و درود خدمت شما عزیز
    بزرگوار
    « کل نفس ذائقة الموت»
    منم به نوبه ی خودم تسلیت عرض میکنم
    جان باختن هموطنان عزیزی رو که در سانحه هوایی رخ داده
    جان به جان آفرین تسلیم کردند
    روحشان شاد یادشان گرامی

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا