🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش این کفن…….

(ثبت: 217278) آبان 11, 1398 
کاش این کفن…….

کاش این کفن بود،
نالایق
پدرومادری…
حرج می شد در
تیپای زمان…
وننگ برپیشانی
خنک شان تنگ…
کاش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. علی سلطانی‌نژاد

    آبان 11, 1398

    جالب بود بانو

    تقدیمتون

    من  تا ابد از تو می‌نویسم،، بگذار به‌ شعر من بخندند

    بگذار هزار  اَنگ  مستی، بر شاعر چشم  تو  ببندند

    اینان همه‌‌ سرخوشان دهرند،سرمست بیک پیاله زهرند

    از حال دلی خبر ندارند، با قافیه‌های عشق، قهرند

    هر شب من و این اتاق کاری، با خاطره‌های انتحاری

    بر دفتر دل فقط سرودیم، عمری همه‌ شعر بی‌قراری

    هر کاغذ شعر نم کشیده، جز شکوه، به هر شبم ندیده

    آن کوه غرور قبل‌ازاین عشق، حالا شده این نفس‌بریده

    امّا به خدا نمی‌گذارم،،، بر غیر تو، دل نمی‌سپارم

    باید به که خوش کنم دلم را،وقتی‌که تویی فقط قرارم

    عادت شده‌ برهمین طریقم،جان سوخته‌درهمین‌طریقم

    تجویز

    مکن

    شریعتم

    را،،،!!

    من

    عابد

    معبد

    رفیقم !!!!!

    مــــن عـابــــد مــعــبـــــــد ࢪفــــیـــــــــــــــقم

  2. امیر جلالی

    آبان 11, 1398

    صاحب یک فرزند شدن یعنی اینکه هستی ، تربیت یکی از مخلوقاتش را بعهده آدمی گذاشته…
    مادر و پدر صاحب فرزند نمی شوند بلکه وظیفه تربیت یکی از بندگان خدا بعهدشان گذاشته می شود.
    زاده شدن در بستر عذاب و غم…
    درگیر شدن به قصه های بیش و کم…
    زیبا بود و درود بر شما

  3. ولی اله بایبوردی

    آبان 11, 1398

    سلام و درودها

    سرکار خانم ایزد سرشت

    فرزند صالح گلی است از گلهای بهشت …

    رویش گل از گل زیباست …

    یاد آور ضرب المثل : از کوزه همان برون تراود که در اوست

    …رفتار و گفتار آدم ها، نشان دهنده درون آن هاست.

    … هر چیزی که در ذات چیزی وجود داشته باشد هر آنچه که در ذاتش است از آن
    بیرون می آید.

    … رفتار هرکس اندیشه او را نشان می دهد.

    …. اگر کوزه زیبا و از جنس مرغوب باشد، اما درون آن زهر باشد، از آن آب شیرین و گوارا تراوش نمی‌کند. پس نباید از فردی که خبیث است، انتظار داشت که رفتار خوب و پسندیده انجام دهد.

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    آرزو با کاش کردی ، گر دلا
    می شود از ننگ پیشانی رها

    دور از تی پا زمانی بود هان
    پاره تن ،گوهر بزایی ماه سا

    ولی اله بایبوردی

    11 / 08 / 1398

    🌺🌺🌷🌺🌺🍃💐🍃

  4. مینا یارعلی زاده

    آبان 11, 1398

    درود بر بانوی شعرهای پر سوز و گداز اجتماعی
    آفرین بر اندیشه ی پاکتان ارجمندم
    زنده باشید🌷🌷🌷

  5. طارق خراسانی

    آبان 11, 1398

    سلام

    چقدر محزون
    دلم سخت گرفت

    در پناه خدا دلت شاد شاد 🌿👏👏👏🌿

  6. رسول رشیدی راد

    آبان 12, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا