🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کج ابرو

(ثبت: 261920) مرداد 9, 1402 

 

تو را باید که باشد آرزویی
که صاحب دل شوی هر گاه گویی
همی دانی که من از دوست مستم
چو می‌دانی که می‌دانم که هستم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    مرداد 9, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا