🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشف دوست داشتن

(ثبت: 1466) اردیبهشت 25, 1395 
کشف دوست داشتن

زنی که

سر بر شانه ات می گذارد

بعد تازه ای

از دوست داشتنت را

کشف کرده است …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):