🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشور دل

(ثبت: 225951) اردیبهشت 9, 1399 

 

بنام خدا

” کشور دل ”

میان ما دو نفر‌ تا نهایت دوری است
زمان مناسب تاسیس امپراطوری است

«دو پادشاه نگنجند توی یک اقلیم»
جدایی اکثر اوقات روی مجبوری است

چه ساده‌لوح شنیدم، چه حیله‌گر گفتی:
که عشق طعم گس باده‌های انگوری است

تمام‌ آنچه‌ که هستی‌ فقط به دست تو نیست
غرور، ویژگی کاخ‌های شاپوری است

دلم به خاطر کشورگشایی دل تو
نیازمند کمی غیرت و سلحشوری است

به سمت کشور دل قاصدی اگر آمد
بگو نپرسد از احوال من! همان جوری است

……………………….
اردیبهشت۱۳۹۹
علی_رفیعی_وردنجانی

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا