🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفشهایمان

(ثبت: 214161) شهریور 9, 1398 

مثل اینکه

برای دیده شدنمان

کفشهایمان

تنها جغرافیایی ست

که

به داشتنش فکر میکنیم

اگر چه تصور

آفتاب خاموش

این مرز بی سرانجام

پایان زمین نیست

ولیکن طنین نفسهای

یک نیمروزش

انگار

جنگی ست

که

لوله ی تفنگش

دقیقاً روی شقیقه ی

یک دنیاست

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزررگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌿

    • حامی شریبی

      شهریور 9, 1398

      سلام
      بر مهرگان مرد سربدار واژه های شعر خوبیها از حضور صادقانه و صمیمی تان سپاسگزارم گرامی و ارجمند🌹🌹

  2. … زمان را
    مین دین
    غمگین
    کرده و تا
    انتهایش
    سیاست
    زمین را زین!

    پ………..

    • حامی شریبی

      شهریور 9, 1398

      گلوله تسلیم
      نمی شود
      و
      باور نمیکند
      که
      دستهایم بالاست
      از بس
      زبان صلح
      مو در آورده
      جنگ
      چقدر کج
      فکر است
      حامی شریبی
      سپاسگزارم استاد مهر آفرین مزین نمودید

  3. مينا امينی

    شهریور 9, 1398

    درود هنرمند
    مانا باشید به مهر و موفق 💐💐💐

  4. حامی شریبی

    شهریور 9, 1398

    پیش از اینها
    خوابهایم مرده
    بودند
    و
    تو میدانستی
    با خوابهای خرگوشی
    هیچ رویایی
    باور کردنی نیست
    حامی شریبی

    از حضور صمیمی و صادقانه ات
    سپاسگزارم
    گرامی و متین
    تا بینهایت خوبیها

  5. حامی شریبی

    شهریور 9, 1398

    مثل اینکه
    هنوز
    به تو
    وابسته ام
    مثل این
    شب نخوابیهای
    این شاپرکها
    و
    عطر تن این
    شب بوها
    حامی شریبی

    صمیمانه از الطاف مهرتان سپاسگزارم
    گرامی و متین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا